Vi giver en småkage

Cookies er nødvendige for at alle hjemmesidens funktioner virker. Du kan læse hvordan vi bruger cookies og hvordan vi passer på dine oplysninger, i vores privatlivspolitik.


Det er okay med mig

Silkeprint Privatlivspolitik 

Denne privatlivspolitik blev publiseret 109/11 2018.


Hos Silkefoto er vi meget engageret i at beskytte og respektere dit privatliv, i overensstemmelse med EUs generelle forordning om databeskyttelse (GDPR) 2016/679, dateret 27 april 2016. Denne privatlivs forordning beskriver hvornår og hvorfor vi indsamler personlig information, hvordan vi bruger det, under hvilke vilkår og omstændigheder vi deler det til 3-parter, og hvordan vi holder dine data sikret. Denne privatlivspolitik gælder for brug af vores produkter og til vores aktiviteter inden for salg, marketing og kundekontrakter. Det gælder også for individer som søger job hos Silkefoto ApS.

Hvem er vi?

Silkefoto ApS tilbyder og sælger produkter inden for den fotografiske branche, samt tilbehør til fotoudstyr, mobiludstyr mv. Samtidigt håndterer vi billedeordrer online, hvor du som kunde kan købe fotoprodukter som fotobøger, kalendere mv. via vores onlineservices.
Silkefoto ApS har hovedkvarter som er registreret på Tværgade 6D, 8600 Silkeborg, hvor vi også har fysisk butik.

Silkefotos er dataansvarlig og kan kontaktes på info@silkefoto.dk

Personlig information som vi indsamler

Vi indsamler information fra dig, som dit navn, firmanavn, adresse, land, email og telefonnummer hvis du kontakter os eller køber produkter online, samt bestilling af produkter til afhentning i vores butikker..
Dette er nødvendigt for at vi kan håndtere dig som kunde, komme i kontakt, samt levere varer til dig. Det samme er gældende hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev, så vi kan sende dette til dig.
Der indsamles dog kun den data som er nødvendig for at opfylde dit behov hos Silkefoto. 

Når du bruger vores websites, så indsamles data på hvorledes vores websites bliver brugt. Dette hjælper os til at gøre vores websites nemmere at bruge, og sørge for at indholdet er mere brugbart for dig. 

Følgende oplysninger kan blive indsamlet, gemt og brugt:

  1. Informationer om din computer og dit besøg på vores websider (inclusiv din IP adresse, geografiske location, browser type, henvisningskilden, længden af dit besøg, og hvilke sider du har besøgt, samt hvilke sider du forlader.
  2. Information som du overrækker til os, med det formål at abonnere på nyhedsbrev (inklusiv din emailadresse).
  3. Information som du overrækker, med det formål at søge job hos Silkefoto. (Inklusiv dit navn og email adresse.) 
  4. Information som du overrækker til os, ved tilmelding til events eller andre arrangementer, som Silkefoto står for. (Inklusiv dit navn, emailadresse, land, firmanavn og telefonnummer.)
  5. Information om hvordan du interagerer med vores emails. (Inklusiv mails som du åbner, links du clickker og info om præferencer.)
  6. Enhver anden information som er relevant og som du sender til os.

 

Retsgrundlag

Vi bruger samtykke, kontrakter og legitime interesser som GDPR basis for at gemme og arbejde med dine data.

Legitime interesser inkluderer:

  1. Besvarelser på henvendelser, som du foretager enten på telefon, email, kontaktform eller andre måder.
  2. Skræddersyet information baseret på din aktivitet, så som hvad du viser interesse for.
  3. At sende email med tilbud, informationer og tips.

Samtykke

Hvis du på noget som helst tidspunkt ønsker at framelde eller tilbagetrække, et tidligere givent samtykke, så tag venligst kontakt via oplysningerne i bunden af denne side. Alle vores nyhedsbreve indeholder et link til frameldelse.

Kontrakter

Vi bruger personlige informationer for at leve op til vores forpligtelser som relaterer til kontrakter, aftaler med kunder, partnere og leverandører.

 

Cookies og Analyse

Vi bruger cookies og analyse teknologier til at at indsamle informationer om brug og ydeevne på vores hjemmesider. Denne information hjælper med at analyse hvordan hjemmesiden bliver brugt og hvordan hjemmesiden leverer til kundernes behov.

En cookie består af informationer som er sendt af en webserver til en browser, og bliver herefter gemt på browseren. Denne information bliver sent tilbage til serveren hver gang browseren forespørger på en side fra serveren. Dette gør serveren i stand til at identificere og følge browseren.

Vi kan gøre brug af både session cookies og persistent cookies på hjemmesiden. Vi bruger session cookies til at: følge imens du navigerer på hjemmesiden. Vi bruger persistent cookies til at: gøre hjemmesiden i stand til at genkende dig når du besøger den.

Session cookies vil blive slettet fra din computer hver gang du lukker for din browser. Persistent cookies vil forblive gemt på computeren indtil den bliver slettet, eller indtil den har nået en defineret udløbsdato.

Vi bruger Google Analytics til at analysere brugen af denne hjemmeside. Google Analytics genererer statistikker og andre informationer omkring brugen ved hjælp af cookies, som er gemt på brugerens computer. Disse oplysninger som er genereret relaterer til vores hjemmeside, og bliver brugt til at skabe rapporter omkring brugen af hjemmesiden. Google gemmer disse informationer og deres Privatlivspolitik kan findes her.

De fleste browsers tillader dig at afvise alle cookies, hvor der er enkelte browsers som kun tillader dig at afvise 3. part cookies. For eksempel kan du i Chrome afvise alle cookies, ved at gå ind i indstillinger > Avanceret > Privatliv og sikkerhed > Indholds indstillinger > Cookies. Her kan du tænde og slukke for cookies. Instruktioner kan du finde her.

Du kan også se følgende vejledning i hvordan du sletter og undgår cookies fremadrettet:
http://minecookies.org/cookiehandtering

Blokering af alle cookies vil, desværre, have en negativ indflydelse på brugermulighederne på mange hjemmeside, inklusiv denne her.

Sikkerhed

Vi har truffet tekniske og organisatoriske foranstaltninger: som sikrer at alt data overføres via sikre kanaler i krypteret form som gør dem ulæselige, mod at dine oplysninger hændeligt eller ulovligt bliver slettet, offentliggjort, fortabt, forringet eller kommer til uvedkommendes kendskab, misbruges eller i øvrigt behandles i strid med lovgivningen.

Vi lever op til GDPR og vil informere dig hvis vi oplever et databrud, og senest 72 timer efter et brud bliver registreret.

Websitet kan desuden indeholde cookies fra følgende tredjeparter:

YouTube, hvorfra vi henter videodata.
Facebook, hvorfra data fra vores Facebookside hentes.
OnWebChat, så vi kan hjælpe dig med chatsupport
JQuery, for at funktioner som "tilbage til top" mv. fungerer på hjemmesiden.

Cookies fra disse 3. parter anvendes ikke til at registrere dine personoplysninger, med mindre du selv giver samtykke hertil.

De cookies du modtager fra vores website udløber automatisk, senest 24 måneder efter dit sidste besøg.
Hver gang du besøger Silkeprint vil dine cookies blive fornyet automatisk, med mindre du afviser dem.

Brug af dine personlige informationer

Hvis du tilmelder dig marketing som nyhesbrev, vil vi bruger de af dine informationer som er relevante herfor.
Hvis du tilmelder dig et event, vil vi bruge dine information til at holde dig opdateret om dette event. Det samme gælder hvis du sender os en besked via denne hjemmeside. Så vil vi bruge dine informationer, til at kunne give dig et svar på din forespørgsel.

Personlig information som er blevet indsendt til denne hjemmeside, vil blive brugt til det specifikke formål, som er specificeret i denne privatlivspolitik, og andre relevante dele af denne hjemmeside.

Disse information kan vi bruge til: 

  1. At administrere denne hjemmeside
  2. Svare på og behandle en jobansøgning
  3. Forbedre din browsing oplevelse, ved at personliggøre hjemmesiden
  4. Sende dig generelle (ikke marketing) information og have kommunikation
  5. Sende et svar på en forespørgsmål
  6. Sende dig et nyhedsbrev eller andet relevant marketing som relaterer til vores forretning, hvis du specifikt har givet samtykke til dette (du kan til en hver tid give besked hvis du ikke længere ønsker at modtage nyhedsbreve ol.)

Vi vil ikke vidergive dine personlige informationer til nogle former for 3. parter med marketing som formål.

Vidergivelse og offentliggørelse

Vi vil ikke sælge eller udleje information om dig.

Ved situationer hvor ansatte, myndigheder, leverandører og producenter har brug for, og inden for rimelig årsag, at kan der gøres undtagelser for om oplysninger om dig deles. I det tilfælde vil du blive informeret eller adspurgt direkte. Dog er der enkelte undtagelser:

  1. I det omfang at det er påkrævet at gøre det ved lov
  2. I forbindelse med opklaring af sager i juridisk omfang
  3. I forbindelse med at etablere, udøve og forsvare vores egne juridiske rettigheder

Beskyttelse af personlige informationer

Vi tager organisatoriske og tekniske løsninger i brug, for at sikre os tab, misbrug eller anden udnyttelse af dine personlige oplysninger.

Derfor indretter vi os løbende for at sikre de forhold som skal være opdateret med den teknologiske proces og udvikling.

Vi vil opbevare alle personlige informationer som du vidergiver på servere og computere som er sikret af krypteringer, passwords og firewall.

Email Politik

Vi sender email til både kunder og abonenter. Du kontrollere selv hvilken kommunikation som du ønsker at have, og kan afmelde dit abonnement til en hver tid, ved at bruge det link som du modtager i dine emails. Kunder vil stadig modtage vigtige oplysninger fra os, som relaterer til vores service.

Silkeprint v/ Silkefoto opretholder en streng opt-in-politik, i forhold til vores emailkommunikation. Vi sender kun emails til personer som aktivt har tilmeldt sig eller som er en del af vores fortsatte samarbejder, hvad enten det er personer eller virksomheder.

Din ret til at kontrollere hvilken kommunikation, hvis nogen, du har med Silkeprint, er meget vigtig for is.

Hvis du er af den overbevisning at du modtaer uønsket eller generende emails, som sendes fra vores system eller som sendes via vores system, så vidersend venligst en kopi af din email med din kommentar, til info@silkeprint.dk

Silkeprint email liste og abonnements ordning

Marketing

Hold dig opdateret i fotoverdenen og på hvordan hvad vores service kan gøre for dig og dine billeder.

Indholdet som du kan modtage kan indeholde følgende:

  • Events – Invitationer til kurser i at lave fotobøger og kalendere
  • Blogs – Artikler med gode råd som vi poster på fotobog.nu
  • Change Logs – Ændringer i forhold til system og produkter
  • Survey – Vi kan lave spørgeskemaer som kundeundersøgelser, fordi din feedback er vigtig for os
  • Produk fremhævning – Hvis vi tilbyder noget særligt som vi mener har din interesse
  • Sæson Kampagner – Det hænder vi kører kampagner og tilbud, og dem deler vi selvfølgelig til dem som ønsker det på email

Ændring af dit abonnement

Du kan til en hver tid opdatere dine præferencer, ved at følge det link som vi sætter i bunden af alle nyhedsbreve. Ved at følge linket, bliver dit abonnement øjeblikkeligt ophævet.

Du kan også sende en email til gdpr@silkeprint.dk og afmelde nyhedsbreve. Vær venligst opmærksom på at ophævning ikke sker øjeblikkeligt, men kan tage et par dage på denne måde.

Andre email notifikationer

De følgende typer af notifikationer via email, kan ikke afmeldes på grund af deres hensigt.

Transaktions email

Disse inkluderer bekræftelser på henvendelser, events du har tilmeldt dig, handler du har gennemført samt handlers status.

Opdatering af privatlivspolitik

Hvis vi ændrer vores privatlivspolitik som vil være relevant for og have indflydelse på dig som kunde, vil vi informere dig om dette via email, om hvilke specifikke ændringer som er foretaget og dets detaljer.

Tracking

When we send you emails, we may include a tracking image and web analytics code to allow us to determine the number of people who have interacted with our emails. When you click on a link in an email, we may record this individual response to allow us to customize our offerings to you. This tracking collects only limited information such as webpage viewed, time and date.

Integrations And Partnerships

Printbox has partnered with a range of third party software and service providers. This section lists our third-party partnerships, explains what they do and why we trust them to handle your information on our behalf.

Salesmanago

We use this for e-mail marketing purposes.

If you want to find out more about how Salesmanago protect your information, please click here to access their terms and conditions site.

Mailchimp

We use this to e-mail marketing as well for our existing customers.

If you want to find out more about how Mailchimp protect your information, please click here to access their privacy policy.

Tidio

We use this live chat solution to answer your questions live when we are available.

If you want to find out more about how Tidio protect your information, please click here to access their privacy policy.

Mouseflow

We use this solution to see how you are using our website. This is anonymous, so we can’t see any personal data (even those inputted into contact form).

If you want to find out more about how Mouseflow protect your information, please click here to access their privacy policy.

Zoom

We use this solution to run online meetings and live webinars.

If you want to find out more about how Zoom protect your information, please click here to access their privacy policy.

Base

We use this CRM for sales purposes.

If you want to find out more about how Base protect your information, please click here to access their privacy policy.

Zapier

We use this software solution to connect and automate all above-mentioned channels of communication.

If you want to find out more about how Zapier protect your information, please click here to access their privacy policy.

Sumo

We use this software solution for automated follow-up and notifications.

If you want to find out more about how Sumo protect your information, please click here to access their privacy policy.

Inline Manual

We use this software solution for step-by-step guides, tours that we create for you to lead you to explore and learn new features.

If you want to find out more about how Inline Manual protect your information, please click here to access their privacy policy.

 

Privacy Policy Amendments

This privacy policy will be updated from time to time and the latest version will always be on our website. If significant changes are made which may impact you, we will also notify these changes in advance via email.

Your Rights

Right to access

You may instruct us to provide you with any personal information we hold about you by emailing your request to gdpr@getprintbox.com or by writing to us at: Printbox Sp. z o.o.

Rynek Główny 17, 31-008 Kraków, Poland.

Right to object to direct marketing

You may instruct us not to process your personal information for marketing purposes by email at any time by using the unsubscribe link in a marketing email you receive or by emailing gdpr@getprintbox.com with your request.

Right to update or correct information

Please let us know if the personal information which we hold about you needs to be corrected or updated by emailing gdpr@getprintbox.com.  

Right to be forgotten

You have the right to ask us to delete the personal information that we have about you by emailing gdpr@getprintbox.com.  

Right to complain with a supervisory authority

You have right to complain with the way in which your personal data has been processed by applying to your national supervisory authority for decision. The supervisory authority can be contacted:

In Poland - GIODO www.giodo.gov.pl

  

Retention of personal information

We store personal data for as long as we find it necessary to fulfill the purpose for which the personal data was collected, while also considering our need to answer your queries or resolve possible problems, to comply with legal requirements under applicable laws, to attend to any legal claims/complaints, and for safeguarding purposes.

This means that we may retain your personal data for a reasonable period of time after your last interaction with us. When the personal data that we have collected is no longer required, we will delete it in a secure manner. We may process data for statistical purposes, but in such cases, data will be anonymized.

Business Transfers

In the event of a sale, merger, consolidation, liquidation, reorganization, or acquisition, any acquirer will be subject to our obligations under this Privacy Policy, including your rights to access and choice. We will notify you of the change either by sending you an email or posting a notice on our Website.

Third-party Websites

The website may contain links to other websites. We are not responsible for the privacy policies or practices of third party websites.

Information Controller

The information controller responsible for our website is Printbox Sp. z o.o.

Rynek Główny 17, 31-008 Kraków, Poland.

Contact

If you have any questions about this privacy policy or our treatment of your personal information, please contact gdpr@getprintbox.com or write to: Printbox Sp. z o.o.

Rynek Główny 17, 31-008 Kraków, Poland.