Problemer

Kan ikke finde det projekt jeg er i gang med.

Vigtigst af alt, er naturligvis at du er logget ind.

Guiden her er lavet fra en computer.

Du logger ind ved at trykke på "Din konto" oppe i højre hjørne.

Dernæst indtaster du din email og din kode du har brugt til at oprette kontoen.

 
Når du er logget ind, trykker du på person-ikonet oppe i højre hjørne.

Du kan altid se om du er logget ind via den røde bjælke i toppen af skærmen. (Denne ses ikke på mobil)


Tryk dernæst på "Igangværende Projekter"


Derefter kan du trykke på "Rediger" ud for det projekt du tidligere har arbejdet på.


Vær opmærksom på at hvis dit projekt er væk, så er det fordi du ikke har arbejdet på det i 45 dage, og derefter er blevet slettet fra serveren.

Du har modtaget en email med en advarsel om dette inden.


Kan ikke afslutte og betale.

Oftest er det fordi du ikke har udfyldt alle felter og trykket på "Gem" knappen.

Vær særligt opmærksom på at alle felter er korrekt udfyldt, og at "Adresse navn" også skal udfyldes, det kan f.eks. udfyldes som "Hjem".

Husk at trykke på "GEM" knappen når alt er udfyldt.

Vores system kræver at din adresse er oprettet før du får mulighed for at vælge leveringsmetoder.

Dette gælder også for afhentning.

Sidste ting er at trykke på den lille boks med "Acceptér handelsbetingelser"

Så burde alt være i orden til at du kan gennemføre og betale for din ordre.


Jeg får en advarsel angående billedopløsningen, hvad skal jeg gøre?

En advarsel om at dine billeder er i for lav opløsning, kræver at du tager stilling til om de skal bruges alligevel.

Får du en gul advarsel, plejer opløsning at være okay.

Får du en rød advarsel, så skal du enten lave billedet mindre eller bruge et andet - da opløsningen er for dårlig.

Billeder modtaget via sms eller messenger er ikke gode. Disse billeder bliver nemlig lavet mindre for at de ikke fylder så meget at sende. Forsøg at modtage disse billeder på mail i stedet for.